Friday 25 March 2011

Feeqa Oh Feeqa


     Hari ni aku nak citer pasal Feeqa. My little one tu laaaa...
Semenjak aku hantar dia ke sekolah (baru tadika) ni, dia dah pandai demand.. demand pasal barang-barang yang aku dah beli kat dia. Nak jadikan citer, semalam aku pergi la ke pasaraya. Round sana.. round sini.. cmne tah aku boleh sampai ke bahagian peralatan sekolah@pejabat. Sambil tengok-tengok, tangan ni tetiba je gatal pegang colour pencil.. Punyer la banyak jenis colour kat situ. Macam-macam jenama. tapi hati aku dah terpikat pada yg satu ni.

     Ni kalau beli kat Feeqa mesti dia suka (kata kat dalam hati). Aku pun apelagi terus sambar 1 dan ambik 1 sharpener yg ade dekat-dekat situ. Semua barang tu aku beli bukan untuk membazir tapi untuk melatih anak aku tu supaya rajin belajar & suka dengan buku..



 Inilah colour tu.. Brand Faber Castell. Aku memang suka brand ni sejak zaman aku sekolah lagi...





yang ni pulak sharpener.. Nampak macam mainan kan..
So cute =)





Ni Exercise Book Feeqa kat rumah. Baru 2 Minggu Ayah dia beli tapi nampak macam dah sebulan.
 Feeqa... Feeqa...





Ini koleksi Ruler kesayangan Feeqa. Comel kan?
Aku beli ruler ni secara tak sengaja bila aku beli Nutrigen. Beli Nutrigen dapat percuma ruler ni. 
Nanti aku nak pergi beli lagi.. :p





**Feeqa dengan homeworknya**

"Kalau kakak rajin nanti kakak boleh beli keta besar kan Ibu?"
(kata-kata Feeqa bila aku suruh buat homework)
Semoga berjaya dengan cita-cita mu itu sayanggggg.. 


No comments:

Post a Comment