Thursday 17 November 2011

Ombak Rindu


Antara salah satu novel feberet me


Tak sabar rasanya nak menonton Filem Ombak Rindu yang diadaptasi dari sebuah novel. Awal-awal lagi aku dah chupp Anniversary date kami dengan En. Hubby. Tengok Wayang ok! Last tengok wayang 5 tahun lepas masa tu zaman cintan cintun dengan En. Hubby. Lepas kahwin terus stop tengok wayang.


Sebut pasal Ombak Rindu ni, aku teringat di zaman study dulu tu. Masa tu kat UKM, Kolej Burhanuddin Helmi tahun 2000-2003. Kami student yg dok hostel tu berebut-rebut nak baca Novel Ombak Rindu karya penulis kegemaranku Fauziah Ashari. Dari satu tangan ke satu tangan. Sampai lunyai novel tu (xde la teruk sangat). Tunggu punya tunggu tiba juga akhirnya turn aku. Puas menunggu. Semua yang membaca bagi komen positif. Best la tu. Termasuklah aku. Teringat kat kengkawan lama  kat kolej tu, Aina, Zie, Sidah, Yus, Idah dan ramai lagi lah. Kami antara yang berebut turn nak baca. Entah sape punya novel pun aku dah tak ingat. Tapi yang aku pasti novel tu memang marvellos gitu. Thumb's up untuk penulis! Pastinya tarikh 3 Disember 2011 akan ku tunggu. Yehaaaaaaaaaaaa


Versi Filem








*************

Official Trailer 




Selamat Menonton ok!




No comments:

Post a Comment